BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, March 10, 2010

一颗心的距离

一双闪着泪光的眼睛
要多努力才能把雨看成星星
握住我手但别给我同情
执着的人要从倔强寻找勇气
好像很近瞬间又远离
很难实现才叫梦想才要决心
我们终于一起来到这里
当我激动不能言语把我抱紧
我们隔着一颗心的距离
有笑有哭地去回忆
夏天秋天纯真蜕变的电影
会是一辈子做不腻的事情
静静隔着一颗心的距离
交换最真实的情绪
庆幸太不勇敢的纪念日里
你曾经给我多重要的鼓励

好像很近瞬间又远离
很难实现才叫梦想才要决心
我们终于一起来到这里
当我激动不能言语把我抱紧
我们隔着一颗心的距离
有笑有哭地去回忆
夏天秋天纯真蜕变的电影
会是一辈子做不腻的事情
静静隔着一颗心的距离
交换最真实的情绪
庆幸太不勇敢的纪念日里
你曾经给我多重要的鼓励

我想说没有你的声音
像没有歌词的旋律
就算可以很美很好听
也少了意义上的确定
我们隔着一颗心的距离
有笑有哭地去回忆
夏天秋天纯真蜕变的电影
会是一辈子做不腻的事情
静静隔着一颗心的距离
交换最真实的情绪
庆幸太不勇敢的纪念日里

though we hug each other before...
though we laugh together before
though we look at each other before
though we listen to each other before
though we work hard together to achieve something before

but it came to the end here~~
when will it be the next time again?
when will it start all over again?
nobody knows...
maybe it had end earlier than we did.




though thr is a distance between me and you now...
though evrythg change back to the beggining
though we have to live on our own now


i just hope you might stay happy and you can find your happiness with the real guy you need one day

0 comments: